tiistai 14. helmikuuta 2012

Helsingin koirauimalassa

Hei dummy, come to mama!

"Olen kuullut, että me villakoirat olemme olleet (ja jossain määrin vieläkin olemme) vedestä noutavia lintukoiria."

"Nyt tuli probleema. Miten täältä pääsee pois?"

"Voisiko joku jeesata kaveria vähän, en nyt kerta kaikkiaan tajua... Otteeni lipeää kohta eivätkä tassutkaan yletä pohjaan!"

"No nythän mä vasta hokasinki. Tässähän se poistumispaikka on. Olisitte heti sanoneet."

"Mrrr, systeri voitti rinnan mitalla mutta katsokaapas kenen suussa on pallo."

"Sanoivat minua ahneeksi mutta minkä minä sille voin, että molemmat, sekä dummy, että pallo suorastaan lipuivat suuhuni."



"Systeri pelaa likaista peliä ja roiskuttaa vettä niin, että eihän tässä takana tulija näe mitään. Mutta kuten kuvasta näkyy, niin tuskin se poloinen näkee mitään itsekään. Varmasti hukkaa pallonsakin kohta noihin vaahtopäihin."

4 kommenttia:

  1. Niin, äiskämmehän kuulemma oli vedestä noudettava lintukoira ja meikäläisen vaistot kertoivat paloittelemaan linnun eläviltä. Pallon kuljetan kyllä hellässä otteessa rantaan. Pallopaistia odotellessa.

    T.Doro

    VastaaPoista
  2. Tätä ei passaa näyttää meidän Mortille: siitä tulisi heti kateudesta vihreä. Meillä on vasta harkinnasta Oulun Koirauimalaan meno (kun nuo koirat on pitkissä turkeissa - paitsi Yoda, mutta se ei tykkää uimisesta)

    VastaaPoista
  3. Siskoksethan ovat ihan aitoja vesipetoja! Kait meidänkin täytyy käydä tuolla kokeilemassa. Ico ainakin todistettavasti ui ja saattaa jopa noutaa vedestä – mutta vain meressä. Järvi ei käy.

    VastaaPoista
  4. Tiina: Luin ensin, että äiskä on ollut vedestä noutava lintukoira ja jäin hetkeksi miettimäään, että olikohan tosiaan noin ja missä välissä. Meni siis vähän aikaa, ennen kuin tajusin, mitä tuossa oikeasti luki :D

    Päivi: Mekin käydään Mimmin kanssa tässä kevään aikana kyllä testaamassa tämä Oulun uimalakin, sen verran näytti tuosta uimisesta myös allasolosuhteissa pitävän. Onneksi tuolla Helsingin uimalassa oli semmoinen turbofööni (mitä minä olen vain kuvissa nähnyt:D), jolla sai koirat kuivaksi suht' nopsaan.

    Heini: Minä ja Ico ollaan "samiksia". Olen nimittäin myös sitä mieltä, että meri on ainoa oikea paikka uimiseen (merikaupungin kasvatti kun olen). Järvet ja joet menettelevät vain, jos merta ei ole lähettyvillä.

    VastaaPoista